Skip to content

8 Comments

  1. Suzy Q
    16. april 2009 @ 07:40

    LOL

    Reply

  2. pedrsn
    16. april 2009 @ 08:16

    ROFL

    Reply

  3. Anonym
    16. april 2009 @ 08:36

    jeg ved liiigge hvem damen er : – ) fnis! synes det er FLOT at du klarede at gå derind igen – men som du skriver blod er tykkere end vin : – )
    – mette

    ps nu håber vi så ikke modtageren læser bloggen før EFTER udpakningen

    Reply

  4. Copenminded
    16. april 2009 @ 16:45

    GGG!

    Reply

  5. Belle Blues
    16. april 2009 @ 19:11

    HAHAHA… tror bestemt også, det er en butik, jeg bør undgå!…

    Reply

  6. Stine
    16. april 2009 @ 22:18

    Lyder som det perfekte sted at gå ind, hvis man ikke lige ved, hvad man skal blogge om 😀

    Reply

  7. Coachen
    17. april 2009 @ 09:05

    For ….. da! Er glad for jeg ikke sad et sted i offentligheden og læste dette indslag med den skraldlatter, der kom ud af min mund! Og hvor har du ret – jeg har været i den forretning 2 gange og har bagefter tænkt, hva sagde jeg egentlig, der kunne gøre hende så vrissen..?! Og med hende mener jeg ikke en bestemt ekspedient tror faktisk det var 2 forskellige…
    Måske det kunne hjælpe hvis jeg næste gang sendte ham, der gerne ville have det lilla gavebånd??

    Reply

  8. dope
    20. april 2009 @ 17:33

    Hahahaha….. Åh…. Jeg er faktisk overbevist om at hvis det havde været til en mand ville han helst have haft det lilla bånd.

    Jeg må i den butik. Snart. Hvor ligger den dog? Jeg kommer så sjældent ud.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.