Skip to content

6 Comments

  1. Anne O'Manne
    18. april 2009 @ 16:10

    Vær nu rimelig, Linda. Det er da helt naturlig opførsel for en 14-årig dreng.
    …For han er da ikke ældre end det, vel? Ej, det kan han ikke være… Vel?

    Nå, men han kan vel forsvare sin ekstremt pinlige opførsel med, at han er født i idiotens tegn – med røvhul i ascendant.

    Jeg er stadig målløs.

    Reply

  2. lille t
    18. april 2009 @ 16:18

    Man får SÅDAN lyst til at nedkalde en forbandelse…

    Reply

  3. Anonym
    18. april 2009 @ 16:52

    Eller finde voodoo dukkerne frem!!!

    Gitte

    Reply

  4. Anonym
    18. april 2009 @ 17:00

    MØGSVIN!!!!

    Rikke

    Reply

  5. K
    18. april 2009 @ 18:47

    Den der ler sidst!!
    – og ja, næste skridt bliver da vist blå mandag og slåskamp om den forreste vogn i tivoli!
    Klapper af dit indlæg Linda, og er som Anne heller ike helt færdig med at være målløs!

    Reply

  6. dope
    20. april 2009 @ 17:34

    Både han og den der teenagetøs, han havde med, er da begge for latterlige.

    Jeg skriver med kæben hængende om knæene.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.