Skip to content

4 Comments

  1. Thomas
    21. april 2009 @ 20:42

    Hvis du har brændt dem på en CD som en almindelig musik-CD, så er du home free. Så kan du rippe dem fra CD’en, og så kan du bruge dem. Jeg tager naturligvis afstand for enhver form for ulovligheder, du foretager dig med denne fremgangsmetode …

    Det er dog besværligt. En anden mulighed er at bruge et program som TuneBite, selvom det nok kræver lidt indsats af brugeren.

    Reply

  2. Anonym
    22. april 2009 @ 05:15

    åhh ja jeg føler med dig Linda – jeg kan heller ikke finde ud af det… men altså Sandstorm! DEN kan vi li´: – )
    – Mette

    Reply

  3. Simon
    22. april 2009 @ 06:07

    Gå ind i itunes store, og vælg upgrade to itunes plus. Koster lidt ekstra, men så er dine sange fri! 🙂

    Reply

  4. Linda
    23. april 2009 @ 18:30

    Tak for hjælpen. Nu virker det, og jeg har netop kørt en KONGE spinningtime til ny-mixet musik:)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.