Skip to content

3 Comments

  1. lille t
    7. maj 2009 @ 06:18

    Hvor dejligt – du har ENDELIGT fået meldt dig til Positiv! Glæder mig til at udveksle noter med dig :o)

    Reply

  2. Bitter Blog
    7. maj 2009 @ 06:38

    Da jeg er mand og bor i Århus, virker Smil-Til-Verden ikke for mig.

    Reply

  3. Linda
    7. maj 2009 @ 10:33

    T: Det viste sig at være en dum fejl. Jeg er hele sidste semester kommet til at gå ind i det forkerte lokale, hvilket betyder, at jeg nu næsten har en BA i sarkasme.

    BB: Kom nuuuuu. Du har sådan nogle fine hugtænder;)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.