Skip to content

4 Comments

  1. Aurelia
    8. maj 2009 @ 08:23

    Jeg er med dig på den med digte. Jeg forstår dem ganske enkelt ikke.

    Reply

  2. Anne O'Manne
    8. maj 2009 @ 08:59

    Bvadr, pas nu på du ikke pludseligt sidder der og bare er. Føler. Mærker. Nyder.

    Befinder bogen sig stadig i dit hjem?

    Reply

  3. Linda
    8. maj 2009 @ 20:27

    Anne: Nej, jeg LØB ned og smed den tilbage på biblioteksbygningen. Man ved jo nok, hvad der sker med små piger, der læser for mange bøger om nydelse…

    Reply

  4. miw
    11. maj 2009 @ 05:02

    Kan du ikke blogge lidt bogtips af og til? Har dæleme brændt nallerne rigtig meget på det sidste på mine hjemlån – og har det som dig at der SKAL mindst 2 bøger med hjem ifald den ene er noget bras.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.