Skip to content

3 Comments

  1. Marie
    17. juni 2008 @ 19:01

    Årh mand…krydser for at skæbnen tjekker posten. God bedring til din far.

    Reply

  2. mia_mia
    17. juni 2008 @ 20:08

    Også god bedring til din far, herfra!

    Reply

  3. K
    17. juni 2008 @ 21:50

    Vil også meget gerne have mulighed for flere sjove elastik-i-skoen-historier og jeg-har set-en-pingvin-i-Esbjerg fortællinger i fremtiden da!!
    God bedring til din far – og det største kram til dig!!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.