Skip to content

3 Comments

  1. Lene
    4. februar 2008 @ 18:54

    … med mel-boller?
    Hvor ligger den restaurant? (Bare så jeg ved hvor jeg skal holde munden lukket).

    Reply

  2. Linda
    4. februar 2008 @ 21:18

    Lige over for Kurts Mor, så det er mest relevant, når du er på vej hjem søndag morgen;)

    Reply

  3. Linda 2
    5. februar 2008 @ 08:11

    Linda – du har altså nogle fantastiske observationer! Og når jeg tænker på de gange, jeg forgæves har forsøgt at bestille bord derinde (det skulle nemlig efter sigende været et fabelagtigt sted at spise), så tror jeg nok, at jeg nu vil tænke mig om et ekstra gang 😉

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.