Skip to content

12 Comments

  1. lille t
    5. september 2012 @ 19:59

    Jeg har fået et sympatiforkølelsessår… Det må da tælle på positiv-siden?
    Trøstekys og varme tanker fra Aarhus mod Esbjerg 🙂

    Reply

  2. Mette Christensen
    5. september 2012 @ 20:18

    Uf. Det kan være op ad bakke nogle gange, hva? Jeg sender masser af medfølelse og varme fra Aarhus!

    Reply

  3. Anonym
    5. september 2012 @ 20:34

    For fanden hvor jeg griner hver gang jeg læser med her. Har først for nyligt opdaget din blog, men den er nu læst fra ende til anden.
    Det er bare så morsomt som du kommentere på livet.
    Mange hilsner Trine

    Reply

  4. Britt
    5. september 2012 @ 20:36

    Din uge i tal er væsentlig sjovere end min. TAK, selvom der måske egentligt ikke burde grines …

    Reply

  5. Østfronten
    6. september 2012 @ 06:42

    This too shall pass. (Jeg er helt med på det med pels. Ikke økonomisk, men stilmæssigt. http://www.gratispels.dk?)

    Reply

  6. Gitte
    6. september 2012 @ 08:26

    Jeg sender positiv energi og en kæmpe krammer ned til dig – har plus på opturs kontoen 🙂

    Reply

  7. Gitte
    6. september 2012 @ 08:27

    Jeg sender positiv energi og en kæmpe krammer ned til dig – har plus på opturs kontoen 🙂

    Reply

  8. Dorte Tejsner
    6. september 2012 @ 20:18

    Haha. Meget underholdende uge i tal. Specielt "Antal lammere"… Fabilæus. Håber resten af ugen bliver lutter lyserød karma og goodwill fra Verden til dig;o)

    Reply

  9. Anonym
    7. september 2012 @ 09:39

    Det er i disse situationer, jeg minder mig selv om den gode replik fra… Mifunes sidste sang, tror jeg… eller en anden dansk film…:

    Livet er én lang lort, og du må tage en bid af den hver dag.

    Så kan man jo glæde sig over, at det trods alt for dit vedkommende alligevel ikke er helt hver dag, men forhåbentligt kun på ugebasis.

    Tog selv en kæmpe bid i morges, så føler med dig…

    Vh Anne

    Reply

  10. Mette
    8. september 2012 @ 05:24

    Undskyld undskyld men griner altså 😉 OG har mega sympati som er sendt din vej sammen med MASSER af god karma 😉
    Knus Mette

    Reply

  11. Maries bageri
    10. september 2012 @ 18:45

    Håber næste uge bliver bedre! Og hold op hvor er det sjovt skrevet. Kender det, eller noget tilsvarende, altså bortset fra gnavere i bilen 😉 men jeg sender gerne lidt had mod de jyske gnavere 😀

    Reply

  12. Maries bageri
    10. september 2012 @ 18:45

    Håber næste uge bliver bedre! Og hold op hvor er det sjovt skrevet. Kender det, eller noget tilsvarende, altså bortset fra gnavere i bilen 😉 men jeg sender gerne lidt had mod de jyske gnavere 😀

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.