Skip to content

4 Comments

  1. Tina Sofie
    26. oktober 2008 @ 14:48

    Hold OP med at råbe :o(

    Reply

  2. Anonym
    26. oktober 2008 @ 17:45

    🙂 et herligt grin jeg fik mig der – og stakkels dem, er glad for det ik er mig du har brølet ind i hovedt.
    Knus Sus

    Reply

  3. Suzy Q
    26. oktober 2008 @ 20:30

    Yes MA’AM, General Ma’am!

    Reply

  4. Bitter Blog
    27. oktober 2008 @ 16:01

    Jeg er fuldstændig enig med Tina Sofie. Fitnessinstruktører bør bære mikrofon, hvis de ikke ejer stemmen til at råbe. Dette gælder i særdeleshed for personer, der lyder som en blanding af en kastreret Lille-Per, et tandlægebor, der anvendes som ørerenser og en hormonpumpet teenagepige, der ser Fatih fra Paradise Hotel på en cafe.

    Ingen nævnt, ingen glemt, men jeg kommer fandeme ikke til de spinningtimer mere. Desuden burde instruktørskift annonceres på SMS med bødefri frameldingsmulighed, såfremt skrigeballonerne kommer i stedet for mere beherskede instruktører. Intet kan irritere mig mere!! Og man kan jo ikke engang give dem et skub i retning af en voldsom og blodig død ved at klippe deres bremser …

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.