Når man løber efter (tom!) klapvogn, og knæet bare pludselig beslutter sig for at skride ud til siden – og lægen på skadestuen siger: “Åbent brud på højre storetå, og brækket skinnebensknogle på venstre ben. Det bliver nok temmelig træls at være dig, når morfinen, du fik i ambulancen, klinger af.”
(Fanden og SATAN!!)

12. september 2015 @ 18:38
Nej nej nej nej – og av!
12. september 2015 @ 19:19
Linda!!! Nejjjjj ??!!! ????f* da også! Rigtig god bedring ? knus
12. september 2015 @ 19:43
Arhj, for fan. God bedring. Kan man ikke insistere sig til en pakke morfin?
Kram!
12. september 2015 @ 20:31
Ej for helvede da også. Håber at du får sat alt på plads og i gips og ønsker dig virkelig god bedring. Kombinationen af mor i gips, tæt på nyfødt og topgearet knægt er jo et logistisk mareridt af dimensioner, så jeg sender dig en røvfuld virtuelle kram!
12. september 2015 @ 20:33
Det er ikke rigtigt!! For det er da slet slet på ingen måde rimeligt, fair eller på nogen måde i orden!
12. september 2015 @ 21:47
Øv, god bedring!
12. september 2015 @ 22:01
Nej nej nej da. Din stakkel … Kan der komme nogle og hjælpe og aflaste dig?
Fuck, hvor uheldigt også! Rigtig god bedring!
13. september 2015 @ 06:13
Nej nej nej nej nej! Det er da bare for meget! Rigtig rigtig god bedring – håber du har en eller flere der kan aflaste dig – for mor i gips og to små børn er da nok verdens dårligste kombi :-/ Shit altså!
13. september 2015 @ 06:43
Hvor er det bare uheldigt. Mon du har hjælp omkring dig? Rigtig god bedring!
13. september 2015 @ 07:36
Pis!
13. september 2015 @ 07:52
Argh – føj for den da!!!
Jeg tænker at i sådan en situation, flytter man simpelthen omgåede (midlertidigt) hjem til sine forældre igen :-/
Shit mand, hvad fanden gør du?
13. september 2015 @ 09:04
Håber at du får en KÆMPE pakke piller med hjem, og en sofa hos din far og mor!. May the force be with you!
13. september 2015 @ 19:28
Damn it!
13. september 2015 @ 19:30
Undskyld, men hvad FANDEN gør man lige når man er dig??? God bedring ?
14. september 2015 @ 09:17
Noooo!!! For pokker, det lyder væmmeligt! Skal vi have sat gang i en besøgsrotation, der kommer med mad og leger med unger?? Hvis jeg boede lidt tættere på, kom jeg fluks!