Skip to content

15 Comments

  1. Alice M
    12. september 2015 @ 18:38

    Nej nej nej nej – og av!

    Reply

  2. Mette
    12. september 2015 @ 19:19

    Linda!!! Nejjjjj ??!!! ????f* da også! Rigtig god bedring ? knus

    Reply

  3. Hvid
    12. september 2015 @ 19:43

    Arhj, for fan. God bedring. Kan man ikke insistere sig til en pakke morfin?
    Kram!

    Reply

  4. Line1977
    12. september 2015 @ 20:31

    Ej for helvede da også. Håber at du får sat alt på plads og i gips og ønsker dig virkelig god bedring. Kombinationen af mor i gips, tæt på nyfødt og topgearet knægt er jo et logistisk mareridt af dimensioner, så jeg sender dig en røvfuld virtuelle kram!

    Reply

  5. Dorte
    12. september 2015 @ 20:33

    Det er ikke rigtigt!! For det er da slet slet på ingen måde rimeligt, fair eller på nogen måde i orden!

    Reply

  6. cecilielg
    12. september 2015 @ 21:47

    Øv, god bedring!

    Reply

  7. Jeanette | Villa Villakulla
    12. september 2015 @ 22:01

    Nej nej nej da. Din stakkel … Kan der komme nogle og hjælpe og aflaste dig?

    Fuck, hvor uheldigt også! Rigtig god bedring!

    Reply

  8. Karina Viki
    13. september 2015 @ 06:13

    Nej nej nej nej nej! Det er da bare for meget! Rigtig rigtig god bedring – håber du har en eller flere der kan aflaste dig – for mor i gips og to små børn er da nok verdens dårligste kombi :-/ Shit altså!

    Reply

  9. Anonym
    13. september 2015 @ 06:43

    Hvor er det bare uheldigt. Mon du har hjælp omkring dig? Rigtig god bedring!

    Reply

  10. Mette
    13. september 2015 @ 07:36

    Pis!

    Reply

  11. Mit Helle
    13. september 2015 @ 07:52

    Argh – føj for den da!!!
    Jeg tænker at i sådan en situation, flytter man simpelthen omgåede (midlertidigt) hjem til sine forældre igen :-/
    Shit mand, hvad fanden gør du?

    Reply

  12. trine
    13. september 2015 @ 09:04

    Håber at du får en KÆMPE pakke piller med hjem, og en sofa hos din far og mor!. May the force be with you!

    Reply

  13. Anonym
    13. september 2015 @ 19:28

    Damn it!

    Reply

  14. Lotte
    13. september 2015 @ 19:30

    Undskyld, men hvad FANDEN gør man lige når man er dig??? God bedring ?

    Reply

  15. Teresa
    14. september 2015 @ 09:17

    Noooo!!! For pokker, det lyder væmmeligt! Skal vi have sat gang i en besøgsrotation, der kommer med mad og leger med unger?? Hvis jeg boede lidt tættere på, kom jeg fluks!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.