Skip to content

16 Comments

  1. Anonym
    9. juni 2012 @ 05:56

    Ej det er sgu da ret blæret Linda… Tillykke 🙂
    (og ja hepper også på tegnsprogstolk istedet for…)

    Camilla-ckr

    Reply

  2. Anonym
    9. juni 2012 @ 06:10

    Wow!!!!! Hvor ér du bare cool Linda!!! Tillykke, nu glæder jeg mig endnu mere til at spille Bezzerwizzer 😉
    Knus Louise BS

    Reply

  3. Liv (pladstilverden)
    9. juni 2012 @ 06:36

    Det er da for cool og i høj grad praleværdigt. Tillykke!
    Samtidig god pointe med BezzerWizzer og døvetolk. Det er for kikset. Du må fare i blækhuset (når du lige har nydt rampelyset lidt mere).

    Reply

  4. Rikke
    9. juni 2012 @ 06:42

    Du er sgu en kendis, jeg vidste det 😉

    Reply

  5. BedstesBlog
    9. juni 2012 @ 07:02

    Det er da vildt :-)Tillykke!

    Randi

    Reply

  6. Anne F.
    9. juni 2012 @ 07:03

    Wow, og kan du så komme efter dem og få korrigeret stillingsbetegnelsen 🙂

    Reply

  7. Mette
    9. juni 2012 @ 07:35

    Såååå cool!!!! Tænk man sådan personligt kender en, der er et spørgsmål 😉

    Reply

  8. Anonym
    9. juni 2012 @ 08:09

    Det er privatpersoner, som kan lave quizzerne i BezzerWizzer online. Så det er ikke sikkert, at det er dem, der har brugt den forkerte term.

    Men congrats! Og congrats for mig at gætte rigtig, da jeg fik spørgsmålet ;D

    Reply

  9. Uden Relevans
    9. juni 2012 @ 09:01

    Så er du udødeliggjort

    Mon det snart er min tur?

    Tillykke!

    Reply

  10. Mai-Britt Pedersen
    9. juni 2012 @ 10:18

    Det er da stort. Men de skal sgu have rettet "døvetolk" til "tegnsprogstolk".

    Reply

  11. Shm
    9. juni 2012 @ 12:39

    Det er eddersparkeme sejt!

    Reply

  12. Tille
    9. juni 2012 @ 16:00

    Eiiih, hvor spiller man bezzerwizzer online?? Link, tak 🙂

    Reply

  13. Husmoder
    9. juni 2012 @ 19:51

    Hvor er det bare sindssygt sejt! Jeg re stolt over at 'kende' dig:)

    Reply

  14. Stine Barselsfeber
    10. juni 2012 @ 08:50

    Niceness 🙂

    Reply

  15. Blob
    10. juni 2012 @ 12:45

    Megasejt man!
    Selvfølgelig må der prales i stor stil fra nu :o)

    Reply

  16. Grandmaster Rikke
    11. juni 2012 @ 12:12

    Nu er det altså rettet til tegnsprogstolk. Nogen fra Bezzerwizzer må læse med, eller skrev du en klage? 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.