Skip to content

9 Comments

  1. Rikke
    14. juni 2012 @ 17:55

    Det er dejligt at høre 😉

    Reply

  2. Anonym
    14. juni 2012 @ 18:05

    Godt 🙂

    Anne F.

    Reply

  3. Albertesmor
    14. juni 2012 @ 18:47

    Lysning er godt! Søvn er rigtig godt – håber du får en skøn nat mens Anton er hos mormor og morfar!

    Reply

  4. Mette
    14. juni 2012 @ 19:28

    Dejligt:-) knuser

    Reply

  5. Anonym
    14. juni 2012 @ 19:38

    Rødvin og en god laaaaaaaaaang nattesøvn – det bliver godt 🙂

    M Brandt 🙂

    Reply

  6. Uden Relevans
    15. juni 2012 @ 10:31

    Lysning er godt. Sov sødt.

    Reply

  7. skyggesiden
    15. juni 2012 @ 10:44

    Sænkede krav er vist ok, selvom du plejer at kunne springe over selv den højeste barre.
    Godnatkys og godnat til jer begge to.

    This too shall pass.

    Reply

  8. Anne Lotte
    15. juni 2012 @ 15:17

    Drop rødvinen og spring direkte til søvnen. Det er sgu da
    Dobbelt straf at vågne næste dag med ondt i hovedet og en unge der kommer hjem fra overnatning 😉
    Fedt at det lysner 🙂

    Reply

  9. Anonym
    15. juni 2012 @ 15:51

    Gaa i seng kl 19.30 og nyd nyd nyd nyyyyyd at ligge i din seng i absolut stilhed og sov sov sov som en baby:))

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.