Skip to content

2 Comments

  1. Tina Sofie
    14. januar 2009 @ 17:38

    Det er vist ikke bare os – tror nok jeg kan nævne en fyr eller 3 der ikke tør sige hvis man er en tarvelig spasser. Som hellere bare ignorerer og bagtaler end at tage konfrontationen… But then again – har dem egentligt osse mistænkt for at være tøser i forklædning :o)

    Reply

  2. Belle Blues
    15. januar 2009 @ 10:28

    Jeg mener bestemt heller ikke dén der kedelige tendens er forbeholdt kvinder! Er du gal, der er mange mænd i min branche – og måske alle steder – der er så glatte og intrigante, at man skulle tro hele livgarden stod for gloriepudsningen om morgenen!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.