Skip to content

5 Comments

  1. Anna
    18. september 2015 @ 06:47

    Fellow skinne-spasser her. Man må godt råbe ukvemsord af skinnen, men jeg fik faktisk nærmest seperationsangst da den skulle af. Jeg klarede mig med nogle xxlarge sweatpants fra hm, og jeg er meget almindelig af bygning. Insister på at få en afkølings-dimmer – det virker smertelindrende, og det var mere effektivt end morfinen. En lille gammeldags gymnastikpose er smart, når man skal bære ting. Knogler er nogle divaer, der åbenbart har brug for vildt meget hvile, og det er virkelig vigtigt ikke at blive skuffet, hvis der ikke sker en over-night forandring..

    Reply

  2. Anonym
    18. september 2015 @ 08:42

    Det med skoene … der skal du bare sende Maren ud at shoppe for dig (http://marensblog.dk/dele-sko/) 🙂
    Stadig god bedring!
    Anne

    Reply

  3. Johanne
    18. september 2015 @ 12:50

    90'erne har været in længe nu – så det er bare et spørgsmål om tid før Adidas-buksen er det hotteste. Sæt i gang!

    Reply

  4. Anonym
    18. september 2015 @ 19:32

    Opadtrappen.dk:-)

    Reply

  5. Hvid
    21. september 2015 @ 11:57

    Jeg har netop opdaget TENS-smertelindring(skal bruge det til fødsel) der er god til muskel-led-knoglesmerte, og umiddelbart er uden bivirkninger. Konceptet er at man sender små, elektriske impulser igennem vævet, der forvirrer nerverne/modulerer nervesignalet. Du kan evt selv læse op på det, eller tvinge noget sundhedspersonale til at forklare dig det.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.