Skip to content

5 Comments

  1. Birgitte B
    18. juli 2017 @ 11:03

    Her står den også på ferie på fredag. Det bliver skønt!
    Og jeg er glad for, at der kun var én sæson af 'The Handmaid's Tale', for jeg kom til at råbe ret så meget af tv'et, mens jeg så den… shit, den var god.
    Kh. Birgitte

    Reply

  2. rijaH
    18. juli 2017 @ 11:06

    Går vidst ikke nok på apoteket til at opleve det.. heldigvis haha..

    Der kommer nye emojis i september og her er både en han og en hun vampyr i mellem 😀

    Nej du er ikke den sidste, jeg er og bliver den sidste. Kommer nok aldrig til at smage/drikke det 😉

    Reply

  3. L
    18. juli 2017 @ 11:16

    Nope, jeg har endnu ikke smagt aperol.

    Reply

  4. Anonym
    18. juli 2017 @ 14:49

    Så sent som i søndags nævnte jeg andensidste punkt for min ven. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, når jeg læser det. Sammen med udtrykket "manden min", stop så med at sige det..åh, jeg må hellere stoppe nu…

    Reply

  5. Trine Søgaard
    27. juli 2017 @ 07:10

    Må jeg på NEJ-tak-til-emojis-fra-mænd tilføje: Solbrille emojiien… Arhmen fuck-nu-af-med-det.
    Og emojis vi mangler: T-rex og Hulk. Hvilket måske siger mere om mit mindset pt end om udvalget af små ikoner…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.