Skip to content

4 Comments

  1. A + K = ♥
    23. august 2016 @ 11:48

    Well, jeg må så som antihipster være under kategorien ukulturel, for jeg har aldrig sat benene på en Joes & The Juice. Er det ikke bare en sandwichbar for 13-20 årige, ink techno-musik til maden? ?

    – Anne, 25 år og usej.

    Reply

    • rijaH
      23. august 2016 @ 15:29

      Jeg kan heller ikke blære mig med at have prøvet det der J&J 🙁

      Reply

  2. www.skøreliv.dk
    23. august 2016 @ 12:45

    På et tidspunkt er alle flyttekasserne væk, det er trods alt de færreste, der bruger den slags som sofabord i al evighed!… *Ahem*. Og så får du masser af tid til at un-friende dine bekendtskaber på Facebook og søge om nyt statsborgerskab. Skriver du her på bloggen hvad det bliver? Finsk? Gambiansk? Jeg er spændt!

    Reply

  3. Min Servicehund
    28. august 2016 @ 22:43

    nogle ting i kulturkanonen er bare mærkelige…. andre ting mangler….
    men Joe&the juice høre da slet ikke til i kanonen…..

    det tog mig 2 år at få de sidste billeder op efter jeg flyttede sidst! det er altså frustrende, så forstår dig til fulde.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.