Skip to content

33 Comments

  1. Paulsen
    30. juni 2021 @ 18:58

    Jeg kan relatere til nr 2 efter længe at have set på et par skrammede briller, især efter jeg fik en gren i hovedet, har jeg 3 måneder måtte indse, at synet på højre øje gennem det glas, som sidder skævt i er væsentligt forringet og kapituleret og købt nye 🙈

    Men mest af alt kæmpe stort tillykke til den sidste! 🍾

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:35

      Det er vildt, hvor meget højere irritationsbarren er blevet, efter at man skal have logistikken til at passe med børn, ikke?:)

      Reply

  2. Henriette
    30. juni 2021 @ 19:04

    Hvis ikke det så rocker sejt, at du har klaret det og endelig kan høre champagnepropperne i det fjerne, så ville jeg give dig røg for at snige dét punkt ind nederst på listen.
    Det burde stå øverst, i dobbelt skriftstørrelse, kapitalær og fed. Kæmpe klap dig selv på skulderen, lige dér. Tillykke!!!

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:34

      TAK!! Jeg kan næsten heller ikke være i mig selv!

      Reply

  3. Mette
    30. juni 2021 @ 20:12

    Jeg tænker også alt for ofte på, hvordan det mon går for Mads Steffensen, og om det mon er blevet den succes, som han håbede på og drømte om.
    Jeg forstår godt, at jeg ofte er træt, når jeg bruger så meget tid på at spekulere over, hvordan fremmede mennesker har det.

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:34

      Jamen, ik!? For der er ikke et gran af skadefryd i det for mig, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at det for en mand som ham må bide lidt, at han kan erstattes. De fleste af os lærer den lektie i løbet af 20’erne, og jeg kan ikke forestille mig, at det bliver nemmere at sluge, når man er 50+.

      Reply

  4. Christine Windfeld Rasmussen
    30. juni 2021 @ 20:12

    Ha ha, på min 5-åriges vegne ønsker jeg mig den t-shirt! Han har haft en anden yndlings i flere år med : “make som noise” som altid får ham til at spontanbrøle og løbe i cirkler

    Og kæmpe tillykke med banklånet!

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:30

      Vi burde sætte den i produktion. Måske også i voksenstørrelse?:)

      Reply

  5. Hanne
    30. juni 2021 @ 20:20

    Jeg hører ALT for lidt Bros. Verden har brug for Bros. Mit arbejde har i særdeleshed brug for præcis den sang når jeg skrider på ferie om lidt efter 6 måneder med suboptimal onboarding og hierarkier man skal have en PhD for at forstå. Tillykke med gældfriheden 😍

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:28

      Jeg tror, at vi må konkludere at verden som helhed hører for lidt Bros. Hvorfor kommer de aldrig i radioen?

      Tillykke med ferien – det lyder som om, det også har været en præstation at nå dértil.

      PS: Hvis du prøver at lave de panino-brød, jeg linker til, så bare lige en anbefaling: Lav dem større. De er lækre, men de bliver for små, synes jeg. Måske mine ikke hævede nok, men de er på størrelse med pølsebrød, og det bliver sgu lidt en udfordring at fiksere sit fyld.

      Reply

  6. Mette
    30. juni 2021 @ 20:25

    WoopWoop med banklånet, det er så mega dejligt at blive FRI💫 Tillykke & lad proppen gå 🥂🍾💥

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:26

      29 dage and counting….

      Reply

  7. Tina
    30. juni 2021 @ 20:40

    Det lyder som om du er blevet ansat hos os 😄😄
    God ferie 🥳

    Reply

  8. Simone
    30. juni 2021 @ 20:48

    Sig at du rent faktisk har tænkt dig at sende det klip til din bankmand. Og sig at han har humor.
    Lyv om nødvendigt for mig.
    (Jeg ville knække fuldstændigt sammen af grin, hvis en kunde sådan et klip til mig)

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:25

      Jeg tror faktisk, at bank-Jan lige får den i inboxen – jeg er sikker på, at han vil kunne grine ad det:)

      Reply

  9. Lene
    30. juni 2021 @ 21:52

    Enig i det med løbehjul, hvad sker der for voksne mennesker som skal drøne rundt på det? Er ved at omkomme af skræk hvergang, også fordi der køres meget stærkt og uden hjelm!!! Sæt farten ned eller tag cyklen, så jeg ved du kører stærkt…

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:25

      Samtlige af dem, jeg har set, har også været meget sorte og emo-agtige i påklædning. Det bidrager til det samlede udtryk af uhygge…

      Reply

  10. Kristina
    30. juni 2021 @ 21:59

    Jaaaarh! Tillykke med det sidste punkt! (og sangen er jo intet mindre end episk). Lad os gribe anledningen til at skåle på tværs af hele klubhuset. Jeg lægger hvidvin på køl og sidder klar 🙂

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:24

      Vi laver en virtuel skål d. 30.! <3

      Reply

      • Kristina
        2. juli 2021 @ 06:46

        Noted 😉

        Also: I et tidligere indlæg nævnte du din foretrukne radiostation der (så vidt jeg husker) bød på noget nær den perfekte playliste. Må man spørge hvilken station det er? Vi har nogenlunde samme alder, du og jeg, og jeg mangler et soundtrack til min arbejdsdag 🙂

        Reply

        • Linda
          2. juli 2021 @ 18:57

          Det var Pop.fm, som havde en helt genial playliste fredag aften – men faktisk har jeg for nyligt tolket på en arbejdsplads, hvor de har Globus og Globus Guld til at køre. Jeg ved ikke, om jeg skal være bekymret, men der er sgu også meget godt og genkendeligt:-D

          Reply

  11. Janne Nyborg
    1. juli 2021 @ 00:09

    Jeg er vild med, at Frida “er vild med vilje”. En kær veninde sagde en gang om sin nr. 2 datter, at hun ikke var uopdragen, hun var bare uopdragelig…

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:24

      Den føler jeg helt ind i sjælen. SHIT, det er vildt at bo med en viljestærk 1,5 meter høj version af sig selv, der stadig er helt uimodtagelig for logik og sund fornuft.

      Reply

      • Anne F.
        1. juli 2021 @ 20:05

        1,5 meter, hvor gammel er hun lige blevet, mens jeg blinkede???!?

        Reply

        • Linda
          1. juli 2021 @ 20:16

          Det er så vildt, mand.

          Reply

  12. Rikke
    1. juli 2021 @ 07:10

    Jeg kom muligvis til at google “Vild Med Vilje T-shirt” … Og må med ærgrelse meddele at det ikke er en stangvare.

    Verdens største high-five over det snart hedengangne banklån! Jeg har altid noget skålbart på køl, så jeg vipper virtuelt med glasset.

    Reply

    • Linda
      1. juli 2021 @ 15:23

      Vi laver en virtuel skål d. 30.!

      Reply

  13. L
    1. juli 2021 @ 15:34

    Lige dét dér lyser som en dementor.

    Reply

  14. Myut
    1. juli 2021 @ 23:16

    Apropos billeder på Facebook… jeg havde en FB-ven, en mand, som lagde et billede af moderkagen ud på FB, da han blev far … FOR FILAN … så sidder man der med morgenkaffen, og så dukker dén op på skærmen …

    Reply

    • Linda
      2. juli 2021 @ 18:58

      Det er tæt på at være det mest ulækre, jeg endnu har hørt. Det er bare SÅ fint, at folk gerne vil have den med hjem osv – men der er bare nogle ting, som det er ok at holde hjemme i privatlivet, ikke?

      Reply

  15. Lise
    2. juli 2021 @ 16:08

    Vil lige sige dig tak – kunne ikke gennemskue hvad forskellen er på salsa og tacosauce, men kunne huske at du har skrevet om det. Og voila – en en enkel søgning og det er tacosauce jeg skal bruge i dag. Den time du brugte i februar 2020 kommer mig til gode i dag. Af hjertet tak.

    Reply

    • Linda
      2. juli 2021 @ 18:55

      Sikke en dejligt kommentar at få – tusind tak! <3

      Reply

  16. Kristina
    2. juli 2021 @ 21:26

    Fedt – tak 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.