Skip to content

2 Comments

  1. The CityGirl
    25. august 2008 @ 16:46

    Jeg føler med dig!
    Og sender gerne en omgang had i DSB’s retning!

    Jeg har prøvet det der show så mange gange, og kan kun sige én ting; køb en bil, og du vil glæde dig hver gang du ikke skal benytte dig af DSB!
    Det kan godt være det er lidt dyrt i drift med en bil, men det er det hele værd, når man undgår dem 😉

    Reply

  2. miw
    26. august 2008 @ 05:13

    Og så undrer folk sig over at vi ikke bruger den kollektive trafik noget mere….?? Fordi vi er blevet bollet i røven af DS-fucking-B alt for mange gange – derfor!
    Men hvis vi ikke vil stå som sild i en tønde efter at have betalt en trilliard for en togtur, og i øvrigt pænt finde os i at toget langt fra kører efter planen, så kan vi da bare i stedet få lov at betale 15 kroner for en liter benzin! Ha! Så kan vi dumme danskere lære det, kan vi!
    Nå, men det var så morgenens sure opstød herfra…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.