Skip to content

7 Comments

  1. Sofie
    10. november 2015 @ 19:25

    Man bliver så stolt af sig selv og sit yngel!!
    I går faldt min datter (som er samme alder som din) i søvn i sin egen seng uden mig, jeg havde det på PRÆCIS samme måde! At hun så sov til kl. 7 næste morgen, var bare ekstra bonus 🙂

    Reply

  2. Ida
    10. november 2015 @ 21:35

    Sker sådan noget virkelig?! ö

    Reply

  3. Dorte
    10. november 2015 @ 21:52

    Ha ha. Enig ☺

    Reply

  4. Annette
    11. november 2015 @ 18:37

    Jeg tror, jeg ville ha' hadet dig en lillebitte smule, hvis du havde været i min mødregruppe for små 4 år siden ��

    Reply

  5. Anne-Sofie Vollerslev
    11. november 2015 @ 18:38

    Hov hov!! Var vi ikke blevet enige om, at Frida var den slags baby, som bare ikke sov så meget? Forlader du mig, lidelsesfælle?

    Reply

  6. Astrid
    12. november 2015 @ 19:30

    Uh, sådan noget for den onde, onde skadefrydsdjævel op i mig.

    Reply

  7. Linda
    12. november 2015 @ 23:37

    Det sker ca. hver tusinde gang. De andre 999 gange er det "det kan du glemme"-business as useual. Så mine mødregrupper bærer over med min selvfede triumferen de få gange, det sker:)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.