Skip to content

2 Comments

  1. Lene
    10. oktober 2008 @ 14:05

    … Og det værste er, at det ikke er overstået endnu. Du skal vænne dig til at vise dig med briller på steder, hvor folk er vant til at se dig uden. Og svare på spørgsmål. Det er jo cool nok, hvis man kan lide opmærksomheden og hvis brillerne klæder en.

    Ellers er det ligesom at stå i skolegården og blive kaldt brilleabe en gang til og forbande de der brillesælgere, der insisterer på, at briller er en slags smykke. HM!
    Lige nu har jeg briller på offentligt – noget der ikke sker ret tit, fordi jeg er så langsynet at glassene forstørrer mine øjne til ‘forskrækket ko’.
    Not funny… Not funny at all.. men hey, jeg kan se og læse din blog. Og DET er godt.
    God fornøjelse.

    Reply

  2. Suzy Q
    12. oktober 2008 @ 18:38

    Du sku ha købt noten

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.