Skip to content

17 Comments

  1. Anonym
    19. januar 2014 @ 19:31

    Tillykke med fødselsdagen

    Reply

  2. Fru Forstad
    19. januar 2014 @ 19:35

    Jamen tillykke med fødselsdagen.

    Jeg synes at frisører er frygtindgydende, fordi de altid kigger på mig som at NU er verden da af lave. Så klipper, glatter og styler med et veltilfredsudtryk. Jeg ligner bare aldrig mig selv, når de er færdige.

    Reply

  3. Mette
    19. januar 2014 @ 19:52

    Endnu engang stort tillykke med fødselsdagen søde Linda ???og så den la…????høhø
    Knus Mette

    Reply

  4. K
    19. januar 2014 @ 19:58

    🙂 Lige tilbage til dig! Og hurra. Og tillykke. Og hvis andre bare var som os. Og. Ok. Holder kæft nu.

    Reply

  5. Maria Louise Rytter
    19. januar 2014 @ 19:59

    Tillykke med dagen, og så med smiley og det hele.

    Reply

  6. Gitte
    19. januar 2014 @ 20:16

    Tillykke!
    Glæder mig til jeg bliver så voksen, at jeg kan hoppe med på 'jeg er ligeglad med hvad andre synes'-vognen.

    Reply

  7. Mit Helle
    19. januar 2014 @ 21:47

    Stort tillykke med fødselsdagen.
    Jeg blev 42 forleden, så jeg tillader mig at lave TO smileys her i dit kommentarfelt:

    🙂 🙂 fra Helle

    Reply

  8. Anonym
    19. januar 2014 @ 21:52

    Stort tillykke fra en anden fødselar vh. Winnie

    Reply

  9. Fru Z
    19. januar 2014 @ 22:09

    Tillykke 🙂 :-):-)!

    Reply

  10. Karin
    19. januar 2014 @ 22:09

    Tillykke med fødselsdagen, Linda med den optimistiske hestehalen, der siger prosit, tømmer slikskålen og stepper rundt foran alle os andre. 🙂 :- :-)-) 🙂 🙂 :-):-) 🙂 🙂 Hold k… hvor er der langt til 37, så du får kun ti.
    Tillykke.

    Reply

  11. Birgitte B
    20. januar 2014 @ 07:49

    Tillykke med fødselsdagen :):):)

    Reply

  12. Husmoder
    20. januar 2014 @ 09:47

    😀

    Tillykke med fødselsdagen.

    Hvilken vej er så den rigtige på toiletpapiret – Ind eller ud? Jeg gør det nemlig også. Og betragter det som en hjælp som i "Hov, du havde vidst travlt og kom lige til at vende det forkert"

    Reply

  13. Karina Simonsen
    20. januar 2014 @ 11:39

    TILLYKKE!!! Du skriver fantastisk. PS: Men lad mit toiletpapir være! 😉

    Reply

  14. Uden Relevans
    20. januar 2014 @ 16:48

    tillykke!!!

    Reply

  15. Lirum
    20. januar 2014 @ 20:34

    Jamen stort tillykke!

    Jeg tilgiver dig for det med toiletpapiret, hvis du er enig med mig i, at flappen skal vende UDad.

    Reply

  16. louise
    20. januar 2014 @ 21:00

    Tillykke med fødselsdagen!
    Hvordan endte du med at turde stå foran andre uden at være ved at dø af skræk? Det gad jeg nemlig godt lære.

    Reply

  17. Hans
    31. januar 2014 @ 19:36

    Bed mest mærke i at du ikke køber discount øl. Super respekt herfra for det. Når der endelig er fred til at nyde en øl, så skal den være god 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.