Skip to content

4 Comments

  1. www.skøreliv.dk
    21. september 2016 @ 19:56

    Bestlite-lamper anytime. Ved godt, at de er lidt over det hele, men de er sateme smukke! Og lidt pebrede. Men man fortryder det ikke. De kan utvivlsomt findes i brugt tilstand hvis det er.
    Brangelina? Jeg tænker Jennifer skal på banen. Jeg har i hvertfald ikke fundet min kleenex-beholdning frem af den grund.

    Reply

  2. Anonym
    22. september 2016 @ 05:50

    Vi er også nået til drillefasen. Her kigger moren på sønnen, der smiler og tager det toiletpapir, han har i hånden og begynder at rive det i tusinde stykker. Hurtigere, efter moren har sagt nej, lad være. Med et kæmpe smil (Mest ham).

    Omg til sidste punkt. Jeg har prøvet at følge med, men den keder mig så super meget at jeg hægtede mig af – husker på ingen måde han var præsident. Må evt forsøge en anden gang.

    Hvad skal man ellers se, når bagedysten ikke er i fjerneren mere end en gang i ugen – nogen bud?

    Lika

    Reply

  3. Mette
    22. september 2016 @ 08:37

    Jeg går også katastrofalt og mangler lys i det ene rum efter min flytning… producenten af den ene af lamperne har så åbenbart haft ferielukket i hele aug og så "lagerproblemer" ???.. men NU skulle de være på lastbil på vej mod dk. Hvordan f. kan det ta' 10 dage (!) at slæbe en last fra Italien til Dk? Vil.ha.lys.nu

    Reply

  4. Annette Aarre Dalsgaard
    22. september 2016 @ 13:57

    Vi har denne, den er go!
    http://www.brdr-sorensen.com/tolomeo-vaeg-parete-inkl-vaegbeslag.html
    Prøv at tage den på pricerunner og se om du kan spare lidt 😉

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.