Skip to content

2 Comments

  1. Tina Nymann
    24. marts 2017 @ 13:19

    Ejjj, hvor fedt. Ville helt vildt gerne med, men jeg bor altså i Herning og min arbejdstid er helt i skoven p.t., så hvis du skulle forvilde dig her til nær området, er jeg helt klar;-)

    Reply

  2. Anonym
    14. april 2017 @ 07:24

    "reclamo" betyder "jeg klager". Du tænker nok på "richiamo", som betyder "jeg råber igen" men desværre ikke har noget med reklamer at gøre 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.