Serviceinfo: Linda kommer på første gang 1.07 inde i programmet – lige efter Coldplay – og så kommer der et dejligt nummer med Earth, Wind and fire inden 2.afdeling 🙂
Kære Linda. Du lyder helt som du skriver: Sød, sjov, frisk, klog, velartikuleret (tydelige endelser på alle ord) og så det man ikke kan læse sig til, men som jeg elsker: Århusiansk 🙂
Hvor er det godt du lyder almindelig. Ved ikke helt hvad jeg skulle gøre med bloggens fortællerstemme i mit hovede hvis du havde haft pivestemme eller talte så jysk at jeg ikke kunne forstå det. Men det var godt! Next stop monopolet. /Laura
21. oktober 2016 @ 19:30
Serviceinfo: Linda kommer på første gang 1.07 inde i programmet – lige efter Coldplay – og så kommer der et dejligt nummer med Earth, Wind and fire inden 2.afdeling 🙂
Kære Linda. Du lyder helt som du skriver: Sød, sjov, frisk, klog, velartikuleret (tydelige endelser på alle ord) og så det man ikke kan læse sig til, men som jeg elsker: Århusiansk 🙂
Rigtig fint indslag!
21. oktober 2016 @ 20:46
Du gjorde det super godt.
Hvis andre også leder i udsendelsen, for at finde Linda, er det lige efter Coldplay med "A head full of dreams".��
22. oktober 2016 @ 17:08
Åh, jeg synes altid det er lidt sært, at høre min stemme på bånd eller video – det lyder helt skørt!
Jeg hopper straks op og trykker play 😀
– A
24. oktober 2016 @ 14:07
Åh hahahaha, du taler jysk. Når jeg læser din blog, taler du fynsk (ligesom mig).
Kan hermed konkludere at jeg ikke rigtigt har tænkt mig om.
Under alle omstændigheder lyder du ligeså dejlig, som du skriver.
Kram fra Forstaden
26. oktober 2016 @ 07:04
Hvor er det godt du lyder almindelig. Ved ikke helt hvad jeg skulle gøre med bloggens fortællerstemme i mit hovede hvis du havde haft pivestemme eller talte så jysk at jeg ikke kunne forstå det.
Men det var godt! Next stop monopolet.
/Laura
26. oktober 2016 @ 15:05
Du har en virkelig dejlig stemme, varm og behagelig og siger selvfølgelig som altid kloge ting! Jeg er fan.