Naaaiiiii!
Der står: Hvad hedder den populære blog, hvor fitnessinstruktøren og døvetolken Linda på underholdende vis fortæller om sit liv?
Tak for the
heads up, Sofie! Og det er slet ikke, fordi jeg er for beskeden, at jeg
ikke har pralet af det – jeg vidste det bare ikke. Det er der nu rettet op på *pral-pral-pral*
(Ps: Ville det virke bezzerwizzer at gøre opmærksom på,
at den teknisk korrekte term er ”tegnsprogstolk” og ikke ”døvetolk”? Jeg mener bare… når man nu vælger det navn til sit spil?)

9. juni 2012 @ 05:56
Ej det er sgu da ret blæret Linda… Tillykke 🙂
(og ja hepper også på tegnsprogstolk istedet for…)
Camilla-ckr
9. juni 2012 @ 06:10
Wow!!!!! Hvor ér du bare cool Linda!!! Tillykke, nu glæder jeg mig endnu mere til at spille Bezzerwizzer 😉
Knus Louise BS
9. juni 2012 @ 06:36
Det er da for cool og i høj grad praleværdigt. Tillykke!
Samtidig god pointe med BezzerWizzer og døvetolk. Det er for kikset. Du må fare i blækhuset (når du lige har nydt rampelyset lidt mere).
9. juni 2012 @ 06:42
Du er sgu en kendis, jeg vidste det 😉
9. juni 2012 @ 07:02
Det er da vildt :-)Tillykke!
Randi
9. juni 2012 @ 07:03
Wow, og kan du så komme efter dem og få korrigeret stillingsbetegnelsen 🙂
9. juni 2012 @ 07:35
Såååå cool!!!! Tænk man sådan personligt kender en, der er et spørgsmål 😉
9. juni 2012 @ 08:09
Det er privatpersoner, som kan lave quizzerne i BezzerWizzer online. Så det er ikke sikkert, at det er dem, der har brugt den forkerte term.
Men congrats! Og congrats for mig at gætte rigtig, da jeg fik spørgsmålet ;D
9. juni 2012 @ 09:01
Så er du udødeliggjort
Mon det snart er min tur?
Tillykke!
9. juni 2012 @ 10:18
Det er da stort. Men de skal sgu have rettet "døvetolk" til "tegnsprogstolk".
9. juni 2012 @ 12:39
Det er eddersparkeme sejt!
9. juni 2012 @ 16:00
Eiiih, hvor spiller man bezzerwizzer online?? Link, tak 🙂
9. juni 2012 @ 19:51
Hvor er det bare sindssygt sejt! Jeg re stolt over at 'kende' dig:)
10. juni 2012 @ 08:50
Niceness 🙂
10. juni 2012 @ 12:45
Megasejt man!
Selvfølgelig må der prales i stor stil fra nu :o)
11. juni 2012 @ 12:12
Nu er det altså rettet til tegnsprogstolk. Nogen fra Bezzerwizzer må læse med, eller skrev du en klage? 🙂