Skip to content

7 Comments

  1. Mette
    23. august 2012 @ 09:43

    Hihi oh so true – gælder vidt i alle aldre det der!! ;-);-)

    Reply

  2. LikeBree
    23. august 2012 @ 19:13

    Sooo true og godt sagt! 😉

    Reply

  3. Kaffekvaernen
    23. august 2012 @ 19:36

    Hahaaaaaa – skægge betragtninger.

    Reply

  4. Uden Relevans
    23. august 2012 @ 19:45

    Er det ikke allerede sådan? Lidt???

    Reply

  5. lille t
    23. august 2012 @ 19:46

    Det er hermed mit mål at knalde i solen når jeg blir 70!

    Reply

  6. K
    24. august 2012 @ 14:47

    Åh ja – der er mange gode! Der er også tendensen med at lægge de 5 holder præcist så spredt så man helt sikkert ikke kan opdage at her er én som tager MANGE hold!
    – eller VIL DU HAVE DEM ALLESAMMEN PÅ EN GANG kommentaren når instruktøren samler sedler ind.

    Nå det så er sagt, så kan vi vist alle som kommer i det miljø ikke fraskrive os en lille del af det der konkurrence noget :-/

    Men lille T – denn der med 70 og en tur i solen, den blir du sgu fulgt op på :o)

    Reply

  7. lille t
    26. august 2012 @ 14:34

    K – det er en aftale. Gad vide om man får brug for flere eller færre poletter? Tager det længere eller kortere tid?

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.