Skip to content

4 Comments

  1. Anonym
    29. maj 2015 @ 20:54

    Jeg gik 10 dage over termin med mit andet barn. Hvilket var akkurat tre uger for meget, fordi da jeg nåede tidspunktet, hvor jeg fødte mit første barn, hvilket var en uge før tid, så tænkte jeg at målet var nået og at min på daværende tidspunkt gigantiske mave (og deriværende gigantiske barn) ikke kunne/skulle blive større. Men ugen-før-terminsdagen gik, og terminsdagen gik, og der skete intet. Af ren desperation satte jeg mig til at strikke et kæmpe uldtæppe, mit i hedebølgen i 2012, for at svede ham ud. Intet skete. Det er virkelig svært at undlade at kaste ting efter folk, der mener at man skal nyde en periode, hvor ALT gør ondt.

    MEN baby kommer ud, og medmindre du skal have en kæmpeflok, så vil jeg hermed sende mit mantra (som fik mig igennem de sidste 4 måneders gravidtet og fødslen) videre: "Det er sidste gang"…!! Storebror fik en lillebror, lillebror må få en guldfisk. Basta.

    God aften 🙂

    Reply

  2. Anonym
    30. maj 2015 @ 09:57

    Hej Linda.

    Jeg er efterhånden en gammel og trofast læser hos dig, og jeg ville så gerne lægge nogle fornuftige kommentarer til dine indlæg. Problemet er bare, at jeg altid er så pokkers enig med dig, og/eller fniser mig gennem læsningen. Og jeg har vist opbrugt min kvote af "fnis"…
    Nogen gange tænker jeg at du bor i mit hoved, eller jeg i dit:), ihvertfald fald rammer du altid hovedet på sømmet ift mit verdenssyn.

    Nå, emneskift. Dengang Lene blev syg, og desværre mistede livet, tænkte jeg simpelthen så meget på hende. Skrev det vist også herinde engang, at det måske kunne virke mærkeligt.. Men det gjorde jeg altså, og jeg var oprigtig ked af det da det endte så ulykkeligt. Det ramte mig helt inde i morkulen, og nogen gange, nu, sender jeg en lille tanke efter alle de døde, og deres efterladte. Og så tænker jeg på Lenes lille dreng og mand. Jeg håber de har det godt!

    Jeg ønsker dig en god fødsel, og er sikker på at det bliver kampgodt:) Ja, og undskyld hvis det blev lidt tungt også..

    Mange, mange hilsner
    X

    Reply

  3. Mette
    31. maj 2015 @ 18:10

    Ae ae søde Linda knuser fra dit gamle hood

    Reply

  4. Minikat
    31. maj 2015 @ 19:01

    Elsker juicetaktikken. Håber Frida hader den, og snart kommer ud. Og stinker af ingefær som tak!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.