Skip to content

2 Comments

  1. Linda 2
    31. oktober 2007 @ 14:42

    Hov hov hov…hvad er det for et billede du har af navnet Linda?!! I min verden er Linda’er smukke, slanke og sindsygt intelligente heltinder, som såvel mænd som kvinder smelter i nærheden af….! Blev der sagt (sagt med Linda 1-tonefald)

    Reply

  2. Karina
    1. november 2007 @ 19:54

    Ja ja… Men af alle vinder Hjalte altså stadig!Og altså ikke Hjalte Bo, som forsøger at spille bold i FCK. Nej den ægte Hjalte – sørøver, bandanaboy – fantasimesteren over dem alle. Det er da da det cooleste navn ever :o)
    – og hvad med dig?? Er du stadig til Annemone??
    Kys kys

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.