Skip to content

2 Comments

  1. Lene
    9. januar 2008 @ 10:24

    Jeg ved hvor Pinille arbejder! Jeg ved liiige præcis hvem hun er…

    Jeg er bange for at det er en generel tendens. Der er nemlig også lige den med ski-butikken i en landsdækkende kæde, der ikke vil bytte uden bon. Selvom der er byttemærke på gaven.
    Og den med ekspedienten, der ikke må lave en bestemt slags kaffe, fordi han ikke er uddannet til det (han ved godt hvordan det skal gøres). Eget initiativ og kundeservice efterlyses.
    Vi kunne eventuelt bede Rasmus fra Fitness.dk om at undervise alle de umulige medarbejdere?

    Reply

  2. Niels
    9. januar 2008 @ 10:30

    Hej Linda. Håber at du har det godt 🙂

    Lidt af det samme som du skriver:

    http://borsen.dk/finans/nyhed/123435/

    Niels

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.