Skip to content

1 Comment

  1. Mikkel F
    28. februar 2008 @ 21:56

    Har du prøvet at logge på Gmail fra en anden pc? Hvis du kan det er det nok din egen den er gal med. Der kan også ha sneget sig noget ondsindet stads ind på pc’en. Er antivirus og spamfiltre osv opdateret? Der kan også være et nyinstalleret program der konflikter med explorer – selvom jeg ikke lige kan se hvad.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.