17 juli 2008 åh NEJ!! Linda Uncategorized 1 Har glemt øreringe idag. Må man ikke godt gå hjem så? Føler mig som en, der sidder og arbejder i bar røv.
17. juli 2008 @ 22:06
Bestiller du de der fine runde nogen til når du alligevel henter så???