Skip to content

2 Comments

  1. K
    27. september 2008 @ 19:33

    Weee…!! Hvor har du købt den?? Stod i Odense igår og kiggede på kjoler fra samme mærke – gad da godt at vide hvor det findes i Århus :o)

    Reply

  2. Linda
    28. september 2008 @ 12:37

    Forretningen hedder Format og ligger overfor Sct. Pauls Kirke – omend jeg ikke er ret meget for at reklamere for den. Der var virkelig shitty service, fordi jeg havde glemt at tage min Risskovaura på. Tænk Prette Woman med mig i rollen som Julia Roberts. (Bare vent til jeg bliver rig. “Remember me and how you would’t help me? Big mistake. Big. Huge!”)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.