Skip to content

2 Comments

  1. Anonym
    1. december 2008 @ 20:37

    Og nu har du jo også fundet den store kasse med julepynt frem, så regner med der snart er pyntet op hos dig :o)

    Gitte

    Reply

  2. Juledorte
    4. december 2008 @ 18:07

    Julestemning er bare en skøn ting, og gør mig super glad, ligesom mit nye tilnavn:-) “1000 tak, du er bare alletiders, tak”(siges med kinder-milch-snitte-dansk-synkroniseret entusiasme;-)) Gør mit ypperste for at leve op til titlen:-D

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.