Måske Gud bare forsøger at fortælle mig, at jeg er for gammel til MTV.
Er der andre end mig, der har lyst til at sparke knæskallerne ind på samtlige medlemmer fra Alphabeat, når de danser pep-agtigt til sidst i deres nye video?
Er der andre end mig, der har lyst til at sparke knæskallerne ind på samtlige medlemmer fra Alphabeat, når de danser pep-agtigt til sidst i deres nye video?
3. januar 2009 @ 09:48
Nej. Jeg elsker happy-go-easy videoerne i deres marinade af gymnasial naivitet.