Skip to content

1 Comment

  1. krusedullen
    13. januar 2009 @ 13:30

    … det mærkelige er, at vi “hvide” har vænnet os til at det hedder hhv. “racisme” og “omvendt racisme”. Uanset hvilken farve, er det racisme, hvis man chikanerer et andet menneske grundet i herkomst, “race”, hudfarve mm. Jeg er ligeså meget udsat for racisme som en tyrker e.a., hvis jeg chikaneres af ovenstående grund ! Iøvrigt kan jeg kun erklære mig enig i indlægget.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.