‘Medlem af kultband død af hjerteslag’
Nu er jeg ikke læge, men det er vel først, hvis det holder op med at slå, at man skal til at tænke hurtigt?
Nu er jeg ikke læge, men det er vel først, hvis det holder op med at slå, at man skal til at tænke hurtigt?
29. januar 2009 @ 18:48
Ja dén har jeg heller aldrig forstået… Gad vide hvad de mener forskellen på hjerteslag og hjertestop er?
29. januar 2009 @ 20:39
Måske jeg skulle spørge Mikkel? Han er alligevel vant til mærkelige spørgsmål fra mig ;o)
Gitte
29. januar 2009 @ 21:08
Så dør vi fandme mange gange om dagen! Er det det der er den lille død? Jeg gik ellers og troede det var noget andet…. 😉
Anyway, så laver jeg lige et hurtigt emneskift, og smider en blog-award efter dig – så kan du lære det! 😉
http://thecitygirl.dk/2009/01/omg/
8. februar 2009 @ 20:28
Jeg tænkte også over den overskrift… det er ikke hver dag at folk dør f hjerteslag 7, 9, 13 jeg lver endnu)
12. april 2009 @ 09:51
Det kan faktisk godt hedde hjerteslag.
http://ordnet.dk/ods/opslag?opslag=hjerteslag
Kom nu ind i kampen i stedet for at rakke ned på folk, der har større ordforråd end jer!
*LOL*
12. april 2009 @ 19:03
@ Moon:
Næ! Hva sku vi så få tiden til at gå med?
;o)