Skip to content

7 Comments

  1. Karin
    31. maj 2012 @ 08:38

    Åh altså. Stakkels Jer. Får en ubændig lyst til at sende Jer noget sterilt legetøj, som I kan lege med. Håber I er kommet hjem.
    Kram fra Karin
    (synes ellers din hjerne ser ud til at virke nogenlunde)

    Reply

  2. Sneglcille
    31. maj 2012 @ 08:51

    Åh nej!
    Den var vi også igennem da Otto var lillebitte (6 måneder). Fåååårk det er ikke sjovt. Håber I kommer ovenpå snart.
    Knus til jer begge

    Reply

  3. Onkel Anne
    31. maj 2012 @ 16:37

    Det er godt I er hjemme igen. Og hvor er jeg glad for, at der nu er to mennesker i DK, der kan rådgive i legobygning. Tror ham Steen har haft travlt!

    Reply

  4. Maja
    31. maj 2012 @ 19:59

    En iPad redede os fra 2,5 uge på Riget med begge ben spændt fast lige op i vejret (brækket lårben). Vi monterede iPad´en på en tværstang over sengen. Sådan fejrede vores mindste dreng sin 2 års fødselsdag…

    Reply

  5. Uden Relevans
    1. juni 2012 @ 11:20

    Aw man…

    Reply

  6. Tine
    1. juni 2012 @ 11:29

    Du har da helt ret. Stakkels jer. Det lyder skrækkeligt. Også selvom andre har det værre. God bedring til minien.

    Reply

  7. imangelafbedre
    4. juni 2012 @ 10:14

    Pyh. Det lyder ikke sjovt. God bedring med Anton!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.