Skip to content

1 Comment

  1. Lene
    17. oktober 2007 @ 07:06

    Hvad med Tom Dane, ham den tykke fra Linie 3? Han var jo ovre og besøge Cremekongen Ole Henriksen og forklarede i fuld alvor at han brugte de der tv-shop-mavebælter med elektroder for at tabe sig.
    Vor helt, Ole Henriksen, sagde for første gang i programmets historie at “det med garanti var sidste gang han personligt havde prøvet det”. Og så fremviste han en fysisk form, som må imponere selv de mest kræsne.
    Ved ikke om Thomas Eje skammede sig, efter at have mærket, hvor meget en gåtur og noget Hollywood-boldspil på en græsplæne gør for en ellers passiv krop. Men det burde han. Elektroder?? “Tab mig lige for mig, mens jeg drikker den her whisky og drikker en skål flødesovs”.

    Og hvad med de forældre, der fodrer deres afkom med Kinder mælkesnitte?

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.