Skip to content

1 Comment

  1. Anonym
    3. juni 2008 @ 22:43

    Kære Linda, Det er smukt at du kan så præcist kan beskrive det, som visse af os andre (mig) har så uendeligt svært ved at sætte ord på og til tider at leve efter. Det er fantastisk, fra tid til anden, at du med dine indlæg minder mig om hvor vigtigt det er at kærligheden ikke skal tages for givet. Selv for os som nu har været gift i en årrække, har fået børn og måske kunne have en tendens til at lade hverdagen suge energien og overskuddet til erotik og spænding ud af kærligheden.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.