På flugt med svejseapperat og dårligt tv.
Det har været en … interessant nat. Først stjal jeg mit combatprogram tilbage og stak af fra min mor, som havde konfiskeret det. Klip til mig, der opholdte mig i kæmpe rigmandsvilla, hvor jeg blev jagtet af utrolig vred, autonom pige. Herefter flyttede jeg i kollektiv, komplet med urtethe og bollerum. Og endelig befandt jeg mig på en havn, hvor jeg skiftevis flygtede fra rabiesbefængte dyr og arbejdede på et skibsværft. Min opgave her bestod i at svømme rundt i havnen, iført blå Adidas badedragt, og ved håndkraft vende store coastere (alle blå. Nogen ved Maersk marketing er så absolut deres løn værd!) og svejse stålwirere på boven. En slags aqua-marin udgave af Flashdance.
Hvad er der i de piller?!?
(Ps: Kom til at se ti minutter [et kvarter, Red.] af Glamour igår. Hvis jeg ender med at blive afhængig af den usle møgserie, er harakiri eneste tilbageværende mulighed for frelse.)
28. september 2008 @ 11:46
Jeg synes du skal blive ved med at tage de piller, for det er virkelig god underholdning, det der!
(Sidder stadig og småfniser)
8. februar 2010 @ 17:36
Guter Beitrag, nur Absatz zwei muss ich widersprechen!