Skip to content

3 Comments

  1. Belle Blues
    4. januar 2009 @ 08:52

    Lyder som en rimeligt produktiv lørdag! Hvad blev der af konceptet med at slappe af i weekenderne?.. 😉

    Reply

  2. Pedrsn™
    4. januar 2009 @ 10:03

    hooold nu op for en lørdag! alt jeg nåede var at bage kanelsnegle . . :0)

    i dag bager jeg så boller – og har mistanke om, at jeg heller ikke når en skid andet. . .

    wuhuuu

    Reply

  3. Tina - omme i London aka teeweewonders
    4. januar 2009 @ 13:52

    Nu foeler jeg mig virkelig lad!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.