4 januar 2009 Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se!Se! Linda Uncategorized 6 Mini-note med strategisk rigtig placeret mål-mandarin (1:10).Min mini-note. Min. Minminminminmin!!! Hurra!!
4. januar 2009 @ 20:03
Tillykke!
Så inviterer du vel til virtuel housewarming? 😉
4. januar 2009 @ 20:29
årh den er fiin!
4. januar 2009 @ 21:36
Woohooooooo – hvor er den bare laekker.
4. januar 2009 @ 21:38
Næææhhhhhhh! Fiiiin.
har aldrig hverken set eller hørt om sådan en før, faktisk. 🙂
4. januar 2009 @ 22:04
Hvor er den sød, det må være en kusine til den vi har stående, synes i mistænkelig grad den ligner;)
Jeg er blevet indehaver af den fineste lyserrøde cykel,hvor selv skræmene er farvede:)
Knus Sus
7. januar 2009 @ 19:11
Øhm…
Vil bare lige påpege, at dine udtalelser minder mig i mistænkelig grad om Gollum.
Husk nu at dele, Linda!!
😉