Skip to content

6 Comments

  1. The CityGirl
    4. januar 2009 @ 20:03

    Tillykke!
    Så inviterer du vel til virtuel housewarming? 😉

    Reply

  2. Pedrsn™
    4. januar 2009 @ 20:29

    årh den er fiin!

    Reply

  3. Tina - omme i London aka teeweewonders
    4. januar 2009 @ 21:36

    Woohooooooo – hvor er den bare laekker.

    Reply

  4. Suzy Q
    4. januar 2009 @ 21:38

    Næææhhhhhhh! Fiiiin.

    har aldrig hverken set eller hørt om sådan en før, faktisk. 🙂

    Reply

  5. Anonym
    4. januar 2009 @ 22:04

    Hvor er den sød, det må være en kusine til den vi har stående, synes i mistænkelig grad den ligner;)
    Jeg er blevet indehaver af den fineste lyserrøde cykel,hvor selv skræmene er farvede:)
    Knus Sus

    Reply

  6. Gitte Morsund
    7. januar 2009 @ 19:11

    Øhm…
    Vil bare lige påpege, at dine udtalelser minder mig i mistænkelig grad om Gollum.
    Husk nu at dele, Linda!!
    😉

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.