Skip to content

5 Comments

  1. mia_mia
    3. maj 2008 @ 08:51

    Gute heute liebe Linda! Næste gang du er på de kanter så kan du evt. kontakte mig inden 😉 Jeg har kontakter i området, og dermed også anbefalinger der er værd at køre efter! Jeg giver dig ret i at der ikke er mange, men der er nogle derude et sted ;o)

    Reply

  2. Tina Sofie
    3. maj 2008 @ 12:04

    Har stadig mareridt om cafeteria-damens fedtede hår, glinsende hud og fritureplettede “hvide” t-shirt…
    Så smurte vi jo lige en madpakke næste gang!

    Reply

  3. Anonym
    3. maj 2008 @ 19:07

    Tina, du sørger for maden næste gang – har hørt du er en ørn til det dér madlavning;-)

    Gitte

    Reply

  4. Linda
    3. maj 2008 @ 19:34

    Bliver en udfordring af have suppe med som proviant på roadtrip…

    Reply

  5. Tina Sofie
    3. maj 2008 @ 19:40

    *fornærmet-smiley-der-bare-nægter-at-lave-NOGEN-form-for-mad-hvis-I-skal-være-på-den-måde-NÅ!*

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.