Skip to content

3 Comments

  1. lille t
    3. april 2009 @ 10:18

    Hvem er Anita Roddick? *ignorant-smiley-der-har-nok-sig-selv-åbenbart*

    Reply

  2. Tina - omme i London aka teeweewonders
    3. april 2009 @ 13:08

    Ja, det er virkelig maerkeligt hvordan man kan gaa glip af at ens heltinde er doed, men til tider er ens egen virkelighed mere vigtig end nogen andens. Det er vel i orden ok, desuden gaar jeg ud fra Anita Roddicks doed var knap saa store nyheder i DK som her i UK. 🙂

    Reply

  3. Anonym
    3. april 2009 @ 18:03

    ouhhjo – husker tydligt din røde periode – hvorfor tror du jeg er blevet som jeg er med den familie jeg er vokset op i;)
    Knus Sus

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.