Skip to content

3 Comments

  1. Kaffekvaernen
    11. maj 2012 @ 10:24

    Hi. Ja hukommelsen lever sgu sit eget tilfældige liv nogle gange hvis ikke man lige er efter den! Eller noget…;o)

    Reply

  2. Louise
    11. maj 2012 @ 10:40

    Smukt… og meget rammende beskrivelse af, hvordan mennesket ofte vælger at tænke tilbage på, hvordan livet har været! 🙂

    Reply

  3. Grete
    15. maj 2012 @ 06:45

    Uten denne mekanismen ville verden vært befolket av enebarn…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.