Skip to content

6 Comments

  1. Fru Forstad
    26. februar 2012 @ 19:58

    …. er du forelsket?

    Reply

  2. Albertesmor
    26. februar 2012 @ 20:17

    Rødvin og søvn giver altid. Altid! større indsigt!

    Reply

  3. K
    26. februar 2012 @ 20:33

    Kæft Linda – der var røgelsespinde og fyrfadslys überalles i det lokale! Får seriøst aldrig et ordentlig forhold til den der "sport" alle blir så pokkers bidte af efter den oplevelse 🙂
    – og kram til dig, håber du er ok!

    Reply

  4. Grete
    28. februar 2012 @ 14:26

    Hm….Linda..? Jeg spør som Fru Forstad; er du forelsket?

    Reply

  5. Kasper
    29. februar 2012 @ 14:48

    Linda skylder heldigvis ikke et svar på forelskelsesspørgsmålet. Til gengæld vil jeg gerne heppe på, at hun er…

    Reply

  6. Grete
    29. februar 2012 @ 19:28

    Det har du selvfølgelig rett i, Kasper! – men jeg syns det hadde vært fint hvis hun var det…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.